2010. december 15., szerda

Martin Widmark: Den dansande djävulen


Kedves Bogi!

A minap a Könymolyképzö Kiadó honlapját kerestem a google-on, és Martin Widmark honlapján kötöttem ki. Hogy miért, az még kiadói titok, azt hiszem.
Martin ebben az évben nem sok könyvet jelentetett meg, mostmár értem miért. Jövöre lát napvilágot az új 3 részböl álló sorozata. Az elsö könyv címe: Den dansande djävulen (A táncoló ördög). Nagyon kíváncsi vagyok a sorozatra. Azt hiszem nem fogok csalódni.
Az illusztrációkat a Hollywoodban élö Henrik Tamm készítette, aki filmesként dolgozik, és részt vett a Narnia és a Shrek megformálásában. Ha jól sejtem, ezek az illusztrációk még Peperóniában is megállják a helyüket.

Üdvözlettel:

Melissa

Olvass bele!






Se fler filmer hos Boktrailer.se!

Nincsenek megjegyzések: