2010. február 12., péntek

Martin Widmark: Drömmarnas park


Kedves Bogi!

Ennyi idö után már tudod, hogy Martin Widmark nagy kedvencem. Szeretem azt stílust, ahogy ír. A Drömmarnas park (Álompark) egy modern mese gyönyörü képekkel. Az illusztrátor Marco Trisorio. Egy kis kiadó, a Lindskog Förlag jelentette meg. Ök adták ki Flabelinót is Szegedi Katalin illustrációival.
Amint azt a kiadó honlapján megtudtam, ebben a sorozatban négy mümese fog megjelenni.
Az elsö könyv címe Från himmelens topp till havets botten, és Pietro Galeoto illusztrálta.
Nagyon kíváncsi voltam, ezért megkérdeztem Martintól, hogy vajon négy különbözö olasz müvész készíti-e a négy mese képeit. Mire ö igennel válaszolt. Megtudtam még azt is, hogy az elsö könyvböl kb. 7 ezer kötet fogyott el, mivel a Gyerekkönyvklubb a hónap fökönyvének választotta a képeskönyv kategóriában, amikor megjelent. Pedig az elsö könyv képei szerintem sokkal merészebbek, mint a másodiké. A Drömmarnas park képeskönyvböl hét képet megtekinthetsz a Facebookon Marco Trisorio oldalán.
És hogy miröl szólnak a könyvek? Hát valójában mindkettö a barátságról szól.

Sok-sok üdvözlettel:

Melissa


Marco Trisorio illusztrációja



Pietro Galeoto illusztrációja

Nincsenek megjegyzések: