2009. december 20., vasárnap

Petepite ötszázadszor

Kedves Bogi!

Két éve olvasod a blogomat, így tudod, hogy szeretem Nógrádi Gábor könyveit. Igaz, nem írtam mindegyikröl, amit olvastam. Az Új Könyvpiacban egy írás található Nógrádi Gáborról és fiáról, Nógrádi Gergelyröl, akik az országot járják, hogy találkozzanak ifjú olvasóikkal. A cikk ide kívánkozik a blogra:
"Az 500. író-olvasótalálkozójukat ünnepelték a napokban Kazincbarcikán a Gyermekkönyvtárban Nógrádi Gábor és Nógrádi Gergely írók, valamint a jelenlevő gyerekek. Ötszáz találkozón vett részt eddig a két író 2005, azaz a Petepite című regénynek a Nagy Könyv versenyében elért sikere óta. (A könyv bekerült a legkedveltebb 100 közé.) Folytatás
Tudod, én is szívesen meghallgatnám Nógrádi Gergelyt, amint tenoráriát énekel. Hol is hallottam? Tudom már! Az egyik kedvenc filmemben, az Ámbár tanár úrban. Igaz ugyan, azt nem Nógrádi Gábor írta, hanem Vámos Miklós.

Szép vasárnapot Göteborgból, ahol -10 fok van.

Melissa
Ps.: Köszönet Gábornak, aki elküldte nekem Gergely hangját. ITT énekli Nemorino románcát Donizetti Szerelmi bájitalából.

Nógrádi Gábor & Nógrádi Gergely: A bölcs gyerek könyve. Életrevaló mondások igaz történetekkel (Olvass bele!)


Nincsenek megjegyzések: