2009. november 12., csütörtök

Könyvek Mazsola szülinapjára

Kedves Bogi!
Mazsola ma 13 éves. Nézegettük a fényképeket, amik a kórházban készültek, amikor megszületett. Számomra még mindig hihetetlen, hogyan volt képes ilyen gyorsan ekkorát nöni. Fél fejjel magasabb nálam.
Három könyvet kapott a szülinapjára. Az egyik a Twighligt negyedik része, Så länge vi båda andas. Ezt egy kicsit drágáltam, a többi résznél megvártam, amíg 199 koronáról (kb. 20 euró) leértékelték a felére. De most megvettem. A másik Martin Widmark Dávidról és Larisszáról szóló sorozatának a hatodik része, Under en himmel av glas. Ezúttal a víz alatt játszódik. ITT bele is olvashatsz. A harmadik Katarina von Bredow legújabb regénye, Bara inte du, ami megint csak tiltott szerelemröl szól.
Torta is volt, a megszokott Prinsesstårta. A barátnök majd hétfön jönnek, mivel aznap nem lesz tanítás. Szombaton ugyanis nyitott nap lesz. A szülök is belepillanthatnak, mi folyik az iskolában.

Jó éjt!

Melissa

2 megjegyzés:

dimanni írta...

2 euro egy könyvért nem tűnik soknak. Itthon a Twilight 3999, ill 2999 forint.

Melissa írta...

Igazad van, rosszul írtam. Volt is egy ilyen érzésem tegnap este. Kijavítottam 20 euróra.
Köszi.

Melissa