2009. november 17., kedd

Greta Garbo - Krisztina királynö

Kedves Bogi!

Ma egy magyar összejövetelen jártam Göteborgban, ahol találkoztam egy ismerössel, aki olyan kedves volt, hogy megvette és elhozta nekem Gréta Garbóját Peperóniából. Gondoltam felteszem a kedvenc klippemet Greta Garbóval a Krisztina királynöböl. Szerintem a mai gyereknek fogalmuk sincs, ki is volt a nagy svéd színésznö. Az én lányom nem hajlandó fekete-fehér filmet nézni.
Mielött Szendvicsországba költöztem, körülbelül annyit tudtam Krisztina királynöröl, amennyi a filmben látható. Aztán amikor svéd történelmet tanultam, több könyvet is olvastam Krisztina királynö érdekes életéröl, és arról, miért is mondott le a trónról. Gyakran mondogattam Mazsolának, amíg kisebb volt, hogy olyan mint Krisztina királynö, akinek napi 6 órai alvás elegendö volt.
Szerettem volna arról is beszámolni, hogy az összejövetelen ott volt a stockholmi magyar nagykövet is, de most, hogy felidézem, miröl is szól a film, inkább nem teszem. A nagykövetröl tehát legközelebb írok.
Jó nosztalgiázást!

Üdvözlettel:

Melissa


Nincsenek megjegyzések: