2009. július 26., vasárnap

Berg Judit – Agócs Írisz: Maszat játszik

Kedves Bogi!

Nagyon jó kis gyerekkönyvre bukkantam a legkisebbek számára. Pont ilyeneken nőtt fel az én lányom kiskorában Göteborgban. Merthogy sokat és sokfélét kölcsönöztünk a könyvtárból. Nálunk sok ilyen svéd sorozat van. Csak azt nem tudom felfogni, a magyar kiadók vajon miért nem akarnak ezekböl forditani. Mert tuti, hogy el lehetne adni!
A Maszat játszikban nagyon tetszenek nekem a képek, és a történet is jó. Azért a letorkolást Maszat féltékenysége miatt a svédek biztosan kihagyták volna belőle, de magyar viszonyok között senki sem lepődik meg rajta.
A sorozat biztosan jól fog fogyni, hiszen az ilyesfajta színvonalas gyerekkönyv hiány a magyar piacon. Persze, van Marék Veronika, de aztán nem sok. Éppen ideje már, hogy a fiatal szerzők ilyet is írjanak.
Szóval három darabot is vettem belőle, és odaajándékoztam a családban a kisgyerekeknek. Az egyiket az unokahúgom magával viszi Svájcba.

Minden jót!

Melissa

A Pagony Kiadó leírása.

Képek Agócs Írisz blogján és Berg Judit honlapján.

Cikkek: Litera, ÉS, Pagony

Nincsenek megjegyzések: