2009. június 12., péntek

Nyári szünet

Kedves Bogi!

Tudom, tudom, régen nem írtam már. Ennek több oka is van. Közeledik a deadline. Négy svéd gyerekkönyv fordítását szeretném leadni a jövö héten, mielött hazautazunk Békéscsabára. Hogy melyik négy könyv, az még egyelöre a kiadó titka, de annyit talán elárulhatok, hogy a kedvenc svéd íróm írta öket.
Ma dolgoztam utoljára az iskolai könyvtárban. Az állam által finanszírozott projekt befejezödött, az iskolának pedig spórolnia kell a válságos idökben. Így aztán hétfötöl újra álláskeresö leszek.
Nos, az iskolában töltött idöszak nagyon tanulságos volt. Kiváló tanárokkal ismerkedtem meg, és nagyon fog hiányozni a kollektíva. Örültem annak, hogy hagytak önállóan dolgozni. Talán néhány diákkal is megszerettettem az olvasást.
Most pedig ideje továbblépni. Már felhagytam a reménnyel, hogy valaha is könyvtárosi állást kapok valamelyik göteborgi könyvtárban. Nem vagyok se férfi, se fiatal, se svéd. De azt az évek során megtanultam, hogyha a Jóisten bezár egy ajtót, akkor kinyit egy ablakot. A pozitív gondolkodás pedig sohasem árt, sem Szendvicsországban, sem Peperóniában.
A könyvek pedig, amikröl írni szeretnék, itt sorakoznak a polcon. Ígérem, a jövö héten ajánlok majd néhányat.

Üdvözlettel az esös Göteborgból:

Melissa

Ps.: A svéd iskolákban a következö dallal kezdödik a nyári szünet. Ezt éneklik az évzárón. Ma Mazsola is ezt énekelte az iskolájában.

1 megjegyzés:

Hajnalka Cserháti, Ojni írta...

Drukkolok és kellemes nyarat kívánok!