2009. április 11., szombat

Martin Widmark: Kärleksmysteriet (Szerelemrejtély)

Kedves Bogi!

Tegnapelőtt a téren vásároltam Frölundán, a bevásárlóközpontban. A könyvesboltban egy idős házaspár 800 koronáért vett LasseMaját az unokájának. Ebből az összegből 8 könyvet lehet vásárolni. LasseMaja továbbra is népszerű. (Martin Widmark könyveit 20 nyelvre fordították le, olvasom angolul a BonnierCarlsen honlapján.) Márciusban jelent meg a sorozat 16. kötete, aminek a címe Kärleksmysteriet (Szerelemrejtély), s azonnal felkerült a sikerlisták élére. A Svensk bokhandel (Svéd könyvkereskedelem) sikerlistáján még Stephenie Meyer sorozatát is megelőzi. Na jó, most látom, hogy Meyer negyedik kötete most megelözte.
Nagyon tetszenek Helena Willis illusztrációi. Szerintem egyre jobbak lesznek. Ebben a könyvben a fekete-fehér mellé, rózsaszín és piros szín is kerül. LasseMajából még három kötet vár megjelenésre.
A svéd könyvkereskedelemről még annyit, hogy most állandóan arról cikkeznek, hogy a könyvesboltok kisebbek lesznek, és egyre kevesebb címet lehet majd megtalálni bennük, mert az emberek többsége az inteneten keresztül vásárol. A magam részéről azért szeretem a kezembe venni a könyvet, mielőtt eldöntöm, hogy megvásárolom-e. De én is többször veszek könyvet a neten keresztül, mert így jóval olcsóbb. Persze ez nem kedvez a kisebb könyvkiadóknak, mert esélyük sincs rá, hogy a könyveik bekerüljenek a könyvesboltokba.










Mazsola egy könyvet kapott ma reggel a nyuszitól, az édességen kívül. Eva Susso Vem bryr sig! (Kit érdekel!) című könyvét, ami egy három részből álló sorozat második része. ITT bele is lehet olvasni. Az elsö rész címe: Jag såg honom först! (Én láttam meg elször!). A sorozat a chicklit kategórábia tartozik, és három kamaszlányról szól, akik ugyanabba a fiúba lesznek szerelmesek. A három könyv a történetet hármójuk szemszögéből meséli el.
Mazsola szerint nekem ezt nem szabad olvasni. Máris kíváncsi lettem.
Szerencsére elkészültem a harmadik könyv fordításával is, de még finomítanom kell a szövegen. Deadline van, így most be is fejezem. Remélem, hogy ezek a könyvek majd sok kislánynak szereznek örömet Peperóniában.

Sok-sok üdvözlettel:

Melissa

Nincsenek megjegyzések: