2008. november 14., péntek

Eleanor H. Porter: Miss Billy

Kedves Bogi!

Ez itt most megint a reklám helye!
Mademoiselle blogján olvasom, hogy megjelent az egyik fordítása, méghozzá a Könyvmolyképzö gondozásábana "Csíkos lányszoba-sorozatban". Majd megpróbálom megszerezni, hogy elolvassam Mazsolának. Most éppen egy mai lányregényt olvasunk Meg Cabottól. A neveletlen hercegnö naplóját. Nem is gondoltam, hogy ilyen jó. Persze a film nagyon tetszett. Mindketten meghallgattuk Meg Cabotot szeptemberben a Göteborgi Könyvvásáron. Szerintem Mazsola többet értett belöle, mint én. Hiába, a gyerekek könnyebben tanulnak nyelveket. Ráadásul csak angolul hajlandó angol és amerikai filmeket nézni. Magyar szinkronnal nem.
Meg rendkívül szimpatikus volt, dedikálta nekünk a magyar Neveletlen hercegnöt.
Ha pedig egy kicsit korábban íródott lányregényröl szeretnél olvasni, arról ITT találsz bövebb információt.
Ma egész nap svéd írókat meg illusztrátorokat hallgattam. Irtó érdekes volt. Így most megint van miröl írni.
Jó hétvégét!

Sokszor ölel:

Melissa

1 megjegyzés:

Mademoiselle írta...

Köszönöm :-)

Egyébként a Csíkos lányszoba-sorozat többi kötete is nagyon jó szerintem, csupa régimódi, aranyos lányregény:
http://libri.hu/hu/sorozatok/?s_id=7853