2008. október 20., hétfő

Lars Klinting: Castor

Kedves Bogi!

Szombaton vettem egy Happy Mealt a McDonald´sban, és kaptam hozzá egy kedves képeskönyvet, aminek a címe Castor syr (Castor varr). Lars Klinting Castor-sorozata rendkívül népszerű Szendvicsországban és Európa más országaiban is, hiszen sok nyelvre lefordították. Amikor egy éve Mallorcán jártam, ott is láttam az egyik könyvtárban spanyolul.
Azt hiszem, hogy a kis hódról szóló történetek megnyernék a magyar gyerekek tetszését is.
Most a Castor bakar (Castor süt) című könyvből küldök neked néhány illusztrációt. A könyv végén egy recept is található arról, hogyan lehet egy ”cukortortát” elkészíteni.

Üdvözlettel a távoli Göteborgból:

Melissa









2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már nem akarok semmi megjegyzést küldeni. Nem tudom miért kell hozzá 10 email cim...

Melissa írta...

Sajnálom. Néha én is úgy gondolom, hogy túl bonyolult. De néha azért mégis sikerül. Ne add fel!

Melissa