2008. szeptember 30., kedd

Melissa állást talál

Kedves Bogi!

Hurrá! Végre újra van állásom, legalábbis december végéig. Egy iskolában fogok iskolai könyvtárosként dolgozni, és a 6-9. osztály lesz rámbízva.
Ahogy azt a munkaügyi hivatalban elmondták nekem, az állások többsége nem hirdetések, hanem ismeretségek által kerül betöltésre. Tanúsíthatom.
Az egyik gyerekkönyvtáros ismerösöm, akivel 3 évvel ezelött a Kortedálai Könyvtárban ismerkedtem meg, most szülési szabadságra megy, és még a tavasszal megkérdezte tölem, hogy esetleg lenne-e kedvem, helyette egy iskolában dolgozni. Mondtam, hogy természetesen.
Azért kaptam decemberig megbízást, mert közel vagyok már ahhoz a határhoz, hogy állandó munkát kellene kapnom Göteborgban, hiszen már olyan régen dolgozom helyettesítöként vagyis munkanélküliként.
Szóval holnap kezdek. Most egy csomó ifjúsági könyvet olvasok majd, hogy ajánlani tudjak.

Sok-sok üdvözlettel:

Melissa

Köszönet mindenkinek, aki szorított nekem, hogy találjak munkát!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon jó hír! Gratula!

Névtelen írta...

Köszi!
Melissa