2008. április 17., csütörtök

Niklas svéd tévészakács ételei a neten

Kedves Bogi!

Azt írod, hogy túl keveset olvasol a blogomon arról, hogyan is élünk mi itt Szendvicsországban. Ígérem, a jövőben erről is próbálok majd tudósítani.
Most egy kicsit több időm van, hogy munkanélküli, bocsánat, álláskereső lettem.
Szendvicsországban azért nem csak szendvicset eszünk, hanem finom főtt ételeket is. Bevallom, hogy szeretem a főzési műsorokat a tévében. Főleg azért, mert a díványon kényelmesen ülve nézhetem végig, hogyan küzdenek mások, és még mosogatni se nekem kell utána.
Ma este a Niklas mat (Niklas étele) című műsort vetíti a TV. Svédül tanulóknak ajánlom, hogy ezt az interneten keresztül is lehet követni. Jó nyelvgyakorlási lehetőség.

Jó étvágyat hozzá!

Melissa

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

"...a díványon kényelmesen ülve nézhetem végig, hogyan küzdenek mások, és még mosogatni se nekem kell utána"

:DDD