2007. november 16., péntek

Svéd eladási sikerlisták – Harry Potter az élen

Kedves Bogi!

Az ebédszünetem egy részét arra használom, hogy írjak neked egy kicsit.
Épp most böngésztem az eladási sikerlistákat, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a Bokus internetes könyváruház eladási sikerlistáját egy még meg sem jelent könyv vezeti: mégpedig Harry Potter and the Deathly Hallows svéd nyelvü fordítása. Ez a könyv a jövö kedden, november 21-én kerül majd a könyvesboltokba.
Amikor az angol nyelvü eredeti megjelent a nyáron, az egyik kolléganöm megjegyezte, hogy most lehet csak igazán látni, milyen sok fiatal tud jól angolul. Kíváncsi vagyok, vajon hány példányban kelt el Peperóniában angol nyelven.
Ha esetleg bele akarsz pillantani itt találod a Bokus sikerlistáját:
http://www.bokus.com/cgi-bin/P_campaign_show.cgi?category_id=1
Harry Pottert Martin Widmark Könyvtárrejtély cimü könyve követi. Ez egy kisiskolásoknak írt sorozat 14. darabja. Azután közvetlenül Pija Lindenbaum Kenta és a barbibabák címü képeskönyve jön. Pija az egyik legtehetségesebb svéd illusztrátor, Amerikában is nagyon sikeres. De róla majd késöbb írok.
És ha kíváncsi vagy még néhány más sikerlistára, itt kukkanthatsz be:
Svéd Könyvkereskedök:
http://www.svb.se/Topplistor/2007/152515
Adlibris:
http://www.adlibris.com/se/chartsdetail.aspx?chartnumber=5&chartname=Barn+%26+Ungdomslitteratur&chartdate=2007-10
Most megyek és megeszem a szendvicsemet. Szerencsére ma csak fél 4-ig dolgozom, majd estére fözök valami finomat.

Addig is sokszor üdvözöllek:

Melissa

Nincsenek megjegyzések: